SEO Κατηγοριών

SEO Κατηγοριών

Τίτλος Σελίδας
Στο τίτλο της σελίδας βάζουμε το όνομα της κατηγορίας και ίσως κάποιες πρόσθετες λέξεις κλειδιά. Ιδανικά μέχρι 55 χαρακτήρες και ιδανικά στο τέλος να έχει το brand.
π.χ.
Ποδήλατα Πόλης, City Bikes - Yourdomain.gr

 

Περιγραφή Meta Tag
Στην περιγραφή Meta Tag ή Meta Description βάζουμε μα περιγραφή που να "τσιγκλάει" το χρήστη του google για να πατήσει το αποτέλεσμα αναζήτησης. Βάζουμε το πολύ 155 χαρακτήρες που αντιστοιχεί σε δυο με τρεις γραμμές,. Θα πρέπει να είναι ενδιαφέρουσα περιεκτική περιγραφή γραμμένη για τον άνθρωπο χρήστη. Και σίγουρα ελληνικά.
π.χ.
Εκπληκτική συλλογή νέων ποδηλάτων πόλης απο το Yourdomain.gr με χρυσή εγγυήση ικανοποίησης 10 ετών.

 

Λέξεις-Κλειδιά Meta tag
Δεν χρειάζεται να γράψετε κάτι, δεν δίνει καμία σημασία πλέον η Google.

 


Ετικέτες Προϊόντος
π.χ.
ποδήλατα, ανδρικά ποδήλατα, ποδήλατα βουνού

 

 

Seo Url
θα πρέπει να περιέχει τις λέξεις κλειδιά, χωρίς κενά και σύμβολα και κατά την εμπειρία μας σε greeklish. Μπορείτε και ελληνικά αλλά σε greeklish έχουμε καλύτερα αποτελέσματα.
π.χ.
www.yourdomain.gr/kataskevi-etairikis-istoselidas-5-kanones

 

Κειμενογράφος - h1

 

H Google «λατρεύει» το πρωτότυπο περιεχόμενο και το επιβραβεύει με υψηλότερο ranking!

Πώς, όμως, θα το πετύχεις;

Βάλε H1 (Επικεφαλίδα 1) στον κειμενογράφο, σε κάθε κατηγορία και υποκατηγορία στο site σου, καθώς και στα προϊόντα.

Φρόντισε το κείμενο που θα προσθέσεις σε κάθε προϊόν ή κατηγορία να απαντά πραγματικά στις πιθανές ερωτήσεις που θα είχε ένας εν δυνάμει πελάτης σου και να είναι πλούσιο σε πληροφορία για εκείνον.

 

SEO Κατηγοριών