Υπάρχουν δύο βασικοί τρόποι προώθησης ιστοσελίδων που επιλέγονται ανάλογα με το αντικείμενο που προωθείται και το τι ανταγωνισμός υπάρχει.

1 . Είναι η οργανική βελτιστοποίηση (Search Engine Optimization - SEO) και η πληρωμένη καταχώριση με τη δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας.

Οργανικά είναι τα αποτελέσματα που εμφανίζει το Google στα αριστερά ενώ δεξιά είναι οι "σύνδεσμοι διαφημιζομένων" όπου εμφανίζονται ιστοσελίδες που έχουν "αγοράσει" τη συγκεκριμένη θέση. Η εμφάνιση μιας ιστοσελίδας στην κορυφή των οργανικών αποτελεσμάτων φέρνει δωρεάν επισκέπτες αλλά δεν είναι εγγυημένη, απαιτεί μεγάλη προσπάθεια για να επιτευχθεί. Το κόστος βελτιστοποίησης μια ιστοσελίδας για εμφάνισή της στις πρώτες θέσεις εξαρτάται από τον ανταγωνισμό που υπάρχει για τη συγκεκριμένη φράση-κλειδί για την οποία γίνεται η βελτιστοποίηση.

2. Από την άλλη μεριά, η κατασκευή διαφημιστικής καμπάνιας και η εμφάνιση της ιστοσελίδας στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων φέρνει επισκέπτες επί πληρωμή (κόστος ανά επισκέπτη - Pay Per Click). Το κόστος είναι προβλέψιμο, τα αποτελέσματα άμεσα, αλλά η δαπάνη συνεχής.

Η σωστή επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής προώθησης της ιστοσελίδας σας μπορεί να σας εξοικονομήσει πολλά χρήματα. Στη InternetPlan διαχειριζόμαστε πάνω από 100 διαφημιστικές καμπάνιες και SEO πελατών και μπορούμε να σας συμβουλέψουμε και αναλάβουμε την προώθηση της ιστοσελίδας σας. Ένας έμπειρος σύμβουλος SEO (Search Engine Optimization) μπορεί να σας υποδείξει τι είναι καλύτερο για την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας και να σας αποτρέψει από λάθη που κοστίζουν.
 

Στη InternetPlan χρησιμοποιούμε και τους δύο παραπάνω τρόπους προώθησης ιστοσελίδων καθώς και άλλους ανάλογα με την περίπτωση. Η εμπειρία μας στις παραπάνω στρατηγικές μας επιτρέπει να αναλαμβάνουμε την προώθηση ιστοσελίδων από την αρχή ή να συμβουλεύουμε για την τροποποίηση διαφημιστικών εκστρατειών που ήδη είναι σε εξέλιξη. Έχουμε πιστοποιηθεί από το Google (Adwords Partner).

SEO Internetplan