Google My Business by Internetplan

Posted by Ioannis Bardoulis 15/01/2020 0 Comment(s)

Προσελκύστε νέους πελάτες, με το προφίλ της επιχείρησής σας στο Google.

 

Το προφίλ της επιχείρησής σας εμφανίζεται ακριβώς τη στιγμή που χρήστες αναζητούν την επιχείρησή σας στην Αναζήτηση ή στους Χάρτες Google.

 

To Ωράριο, To Τηλέφωνο σας, Οι Κατηγορίες σας, Φωτογραφίες και εικονική περιήγηση κ.α.

 

 

Το Google My Business διευκολύνει τη δημιουργία και την ενημέρωση του προφίλ επιχείρησής σας, ώστε να ξεχωρίζετε και να προσελκύετε νέους πελάτες.

 

Επίσης πολύ σημαντικό, οποιαδήποτε ενέργεια ή αλλαγή κάνετε στο προφίλ σας, "διαβάζετε" αμέσως απο τον αλγόριθμο της Google και σας προβάλει συχνότερα.

 

 

 

 

Τι είναι το Google My Business;

 

Πλέον, είναι πολύ εύκολο να το βρούμε, απλά πληκτρολογώντας το όνομά του στη Google. Οδηγούμε, παρκάρουμε, φτάνουμε έξω από την πόρτα του και… είναι κλειστό. Το πρώτο πράγμα που θα σκεφτούμε είναι να ρίξουμε το φταίξιμο στη Google, όμως δε φταίει η μηχανή αναζήτησης. Το πρόβλημα είναι ότι δεν ήταν ενημερωμένες οι ώρες λειτουργίας του εστιατορίου, κάτι που θα βλάψει πολύ τη φήμη της επιχείρησης και θα την κάνει να δείχνει ότι δεν έχει ιδέα από τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Ευτυχώς, μπορείτε να αποφύγετε μια τέτοια αρνητική εξέλιξη για τη δική σας επιχείρηση και να βελτιώσετε το πώς αυτή φαίνεται στη Google χρησιμοποιώντας το Google My Business.


Το Google My Business είναι ο πίνακας ελέγχου, στον οποίο μπορείτε να διαχειριστείτε όλες τις πληροφορίες που εμφανίζει η Google, όταν οι χρήστες αναζητούν την επιχείρησή σας ή τις υπηρεσίες / προϊόντα που παρέχει. Η αναζήτηση αυτή μπορεί να γίνεται στο Google Maps ή στην αναζήτηση της Google. Με λίγα λόγια, το Google My Business είναι όλα όσα βλέπει ο χρήστης για την επιχείρησή σας, όταν κάνει την αντίστοιχη αναζήτηση στη Google. Από τον τύπο της επιχείρησης μέχρι το τηλέφωνο, το website, τη διεύθυνση, τις φωτογραφίες και τα reviews, η Google μπορεί να σας βοηθήσει να σας βρουν περισσότεροι χρήστες σε τοπικό επίπεδο. Ωστόσο, μην σκέφτεστε το Google My Business απλώς ως μια καταχώριση. Είναι κάτι πολύ παραπάνω. Είναι ένας απλός και δωρεάν τρόπος να προσελκύσετε επισκέπτες, να επικοινωνήσετε μαζί τους και να χτίσετε την αξιοπιστία του brand σας. Όπως ακριβώς ξοδεύετε χρόνο, για να κάνετε το φυσικό σας κατάστημα ελκυστικό για τους περαστικούς, έτσι πρέπει να φροντίζετε και την online βιτρίνα σας και το Google My Business θα σας βοηθήσει να το πετύχετε.

 

 

Συμβουλές για να φτιάξετε σωστά το Google My Business

 

Το να φτιάξετε το προφίλ του brand σας στο Google My Business σε συνδυασμό με το Google Maps δεν κοστίζει τίποτα και είναι πολύ εύκολο. Έτσι, θα έχετε σε ένα μέρος όλες τις πληροφορίες για την επιχείρησή σας, ώστε να τις ενημερώνετε ανά πάσα στιγμή. Το πρώτο πράγμα, όμως, που πρέπει να κάνετε είναι να εγγραφείτε και να επιβεβαιώσετε την καταχώρισή σας. Αφού ολοκληρωθεί αυτό το βήμα, είναι λογικό να αναρωτιέστε τι πληροφορίες πρέπει να βάλετε στο Google My Business. Η απάντηση είναι «τα πάντα»! Όσο πιο πολλές πληροφορίες προσθέσετε, τόσο το καλύτερο. Θα αυξήσετε έτσι τις πιθανότητες να σας βρουν και να επικοινωνήσουν μαζί σας οι χρήστες εύκολα και γρήγορα. Βεβαιωθείτε ότι οι ακόλουθες πληροφορίες περιλαμβάνονται οπωσδήποτε στο Google My Business προφίλ σας:

 

Ωράριο: Το να αναφέρετε το ωράριο λειτουργίας σας καθώς και τις μέρες που είστε κλειστά είναι βασικό στοιχείο για ένα ολοκληρωμένο προφίλ. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι να αναρωτιούνται οι πιθανοί πελάτες αν είστε ανοιχτά ή ακόμα χειρότερα να απευθυνθούν σε ανταγωνιστή, επειδή δεν ξέρουν το ωράριό σας.

 

 

► Τηλέφωνο: Καλό είναι, εκτός από το σταθερό τηλέφωνο, να συμπεριλάβετε και κάποιο κινητό.

 

 

► Διεύθυνση και οδηγίες: Η διεύθυνσή σας θα φαίνεται στο Google Maps με μια πινέζα ακριβώς στο κτίριό σας. Το Google Maps θα καθοδηγήσει το χρήστη, όπου και αν είναι αυτός, με βάση τη συντομότερη διαδρομή. Μπορείτε, επίσης, να προσθέσετε και μια φωτογραφία από το πώς φαίνεται εξωτερικά η επιχείρηση, ώστε ο κόσμος να ξέρει ότι θα βρει αμέσως το σωστό μέρος.

 


► Ιστοσελίδα και λεπτομέρειες: Στο tab “Info”, πρέπει να μπει η ιστοσελίδα, για να μπορεί ο χρήστης να πατήσει πάνω και να μάθει ακόμα περισσότερα για την επιχείρησή σας. Στο ίδιο tab μπορείτε να συμπληρώσετε και άλλες λεπτομέρειες.

 

 

► Κατηγορίες: Για να σας βρίσκουν ευκολότερα στις αναζητήσεις, είναι σημαντικό να κατηγοριοποιήσετε την επιχείρησή σας. Προσθέστε μια κεντρική κατηγορία, αλλά μπορείτε να προσθέσετε κι άλλες επιπλέον. Για παράδειγμα, εκτός από Marketing Agency, συναφείς κατηγορίες είναι Web Design, Marketing Consultant κλπ. Πάντως, δεν μπορείτε να φτιάξετε εσείς μια κατηγορία, αλλά πρέπει υποχρεωτικά να διαλέξετε από τις ήδη υπάρχουσες. Χρειάζεται προσοχή στην επιλογή, διότι ναι μεν μπορείτε να αλλάξετε αργότερα τις κατηγορίες, όμως απαιτεί ξανά επιβεβαίωση από τη Google. Οι κατηγορίες που θα επιλέξετε είναι σημαντικές και για το Google Maps, όταν οι χρήστες ψάχνουν την κατηγόρια μαζί με τη φράση «κοντά μου» (για παράδειγμα, «ιταλικό εστιατόριο κοντά μου»).

 

► Φωτογραφίες και εικονική περιήγηση: Οι καταχωρίσεις με φωτογραφίες και εικονική περιήγηση είναι δύο φορές πιθανότερο να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των χρηστών, σύμφωνα με τα λεγόμενα της Google.

 


Θυμηθείτε ότι όσο περισσότερες πληροφορίες παρέχετε, τόσο πιο πιθανό είναι να σας βρει κάποιος, αλλά και να σας επιλέξει έναντι των ανταγωνιστών σας. Στα Insights, μπορείτε να συγκεντρώσετε πολύ χρήσιμες πληροφορίες για το είδος των επισκεπτών, όπως την προέλευση των κλήσεων και τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι χρήστες, για να σας βρουν. Με βάση αυτές τις γνώσεις, θα μπορέσετε να προσαρμοστείτε στις ανάγκες του target group σας και να αναπροσαρμόζετε τη στρατηγική σας για τα καλύτερα αποτελέσματα.

 

Καλέστε μας να σας ενημερώσουμε για το κόστος δημιουργίας του δικού σας προφίλ στο Google My Business.

 

®️ www.internetplan.gr
???? 211 012 9644
???? info@internetplan.gr

 

Ετικέτες: Google My Business