Your shopping cart is empty!
Σε συνέχεια του προηγούμενου άρθρου μας, σήμερα θα σας πούμε πως θα γράψουμε ένα meta description.
Είναι πολύ σημαντικό να γράψεις ένα ελκυστικό και περιεκτικό meta description, ώστε να προσελκύσεις το ενδιαφέρον του χρήστη και στη συνέχεια να τον οδηγήσεις στην ιστοσελίδα σου.
Δες το σαν μια μικρή διαφήμιση.
Περιεχόμενο
Το πιο σημαντικό κομμάτι στη δημιουργία ενός meta description είναι το κείμενο που περιέχεται σε αυτό.
Είναι το μέσο που βοηθάει την ιστοσελίδα σου να ξεχωρίσει ανάμεσα σε τόσες άλλες ιστοσελίδες που εμφανίζονται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (SERP).
Δες μερικά tips που θα σε βοηθήσουν να γράψεις το δικό σου meta description.
Επιθυμητό μέγεθος του meta description
Το meta description μπορεί να έχει οποιοδήποτε μέγεθος.
Όμως η Google συνήθως εμφανίζει τους πρώτους 155 χαρακτήρες, με τα κενά να υπολογίζονται ως χαρακτήρες.
Καλό είναι λοιπόν να προσπαθήσεις να γράφεις descriptions μ’ αυτό το μέγεθος, δίνοντας όμως περισσότερη έμφαση στο περιεχόμενο.
Ο πρωταρχικός σου στόχος πρέπει να είναι η εμπεριστατωμένη περιγραφή του brand σου και η προσέλκυση όσο το δυνατόν περισσότερων επισκεπτών, οπότε μη σου γίνει έμμονη ιδέα το μέγεθος του description.
Keywords
Φρόντισε να συμπεριλάβεις στο meta description σου όλα τα σημαντικά keywords της σελίδας σου.
Μην ξεχνάς ότι ο σκοπός σου είναι να βοηθήσεις το χρήστη να καταλάβει τι περιέχει η ιστοσελίδα σου.
Για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα του site σου να θυμάσαι ότι οι μηχανές αναζήτησης εμφανίζουν με bold τα keywords που βρίσκονται μέσα στο meta description, όταν αυτά ταιριάζουν μ’ αυτά της αναζήτησης του χρήστη.
Το κείμενο με bold τραβάει το μάτι του χρήστη, οπότε μπορείς να γράψεις το κείμενο με τέτοιο τρόπο που να ταιριάζει σε πιθανές συχνές αναζητήσεις.
Π.χ. για την αναζήτηση Χρυσός Οδηγός PPC, ποιο αποτέλεσμα σου τραβάει πρώτο την προσοχή;