Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει και να εξασφαλίσει τη καλύτερη περιήγηση σας. Μάθετε περισσότερα

Πώς να γράψεις ένα meta description;

Posted by Ioannis Bardoulis 09/10/2019 0 Comment(s) SEO,

Σε συνέχεια του προηγούμενου άρθρου μας, σήμερα θα σας πούμε πως θα γράψουμε ένα meta description.

Είναι πολύ σημαντικό να γράψεις ένα ελκυστικό και περιεκτικό meta description, ώστε να προσελκύσεις το ενδιαφέρον του χρήστη και στη συνέχεια να τον οδηγήσεις στην ιστοσελίδα σου.

Δες το σαν μια μικρή διαφήμιση.

 

Περιεχόμενο
Το πιο σημαντικό κομμάτι στη δημιουργία ενός meta description είναι το κείμενο που περιέχεται σε αυτό.

Είναι το μέσο που βοηθάει την ιστοσελίδα σου να ξεχωρίσει ανάμεσα σε τόσες άλλες ιστοσελίδες που εμφανίζονται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (SERP).

Δες μερικά tips που θα σε βοηθήσουν να γράψεις το δικό σου meta description.

 

  • Δημιούργησε ένα ευανάγνωστο κείμενο και χρησιμοποίησέ το σαν διαφήμιση για την ιστοσελίδα σου. Φρόντισε να είναι ελκυστικό για το χρήστη και σχετικό με την ιστοσελίδα σου.
  • Το meta description πρέπει να ταιριάζει με το περιεχόμενο του site σου. Mη προσπαθήσεις να «ξεγελάσεις» κάποιον για να επισκεφτεί την ιστοσελίδα σου. Αν το περιεχόμενο της σελίδας του site σου δεν σχετίζεται με το meta description, παράγοντες SEO όπως ο μέσος χρόνος επίσκεψης ανά σελίδα θα επηρεαστεί αρνητικά. Αυτό με τη σειρά του θα επηρεάσει την κατάταξη του site σου.
  • Γράψε calls to action, όπως «μάθε περισσότερα κάνοντας κλικ εδώ» ή «δείτε το βίντεο», για να προτρέψεις τους χρήστες να ανοίξουν τη σελίδα σου.
  • Αν έχεις μια επιχείρηση που πουλάει προϊόντα τότε, στο meta description της σελίδας του προϊόντος, γράψε πως αυτό το προϊόν μπορεί να κάνει τη ζωή του χρήστη καλύτερη.
  • Στο meta description της αρχικής σελίδας του site σου, γράψε με ποιο τρόπο το brand σου μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες και τα θέλω του χρήστη.
  • Προσπάθησε να βάλεις όλες τις σημαντικές πληροφορίες, όπως και τα βασικά σου keywords,  στην αρχή του meta description. Με αυτό τον τρόπο θα εξασφαλίσεις ότι θα εμφανιστούν ακόμα και αν η μηχανή αναζήτησης δεν μπορεί να εμφανίσει, λόγω μεγέθους ή συσκευής, ολόκληρο το meta description.
  • Χρησιμοποίησε το ύφος γραφής του brand σου.
  • Προτίμησε την ενεργητική φωνή.
  • Δώσε προσοχή στο μέγεθος του description.

 

Επιθυμητό μέγεθος του meta description

Το meta description μπορεί να έχει οποιοδήποτε μέγεθος.

Όμως η Google συνήθως εμφανίζει τους πρώτους 155 χαρακτήρες, με τα κενά να υπολογίζονται ως χαρακτήρες.

Καλό είναι λοιπόν να προσπαθήσεις να γράφεις descriptions μ’ αυτό το μέγεθος, δίνοντας όμως περισσότερη έμφαση στο περιεχόμενο.

Ο πρωταρχικός σου στόχος πρέπει να είναι η εμπεριστατωμένη περιγραφή του brand σου και η προσέλκυση όσο το δυνατόν περισσότερων επισκεπτών, οπότε μη σου γίνει έμμονη ιδέα το μέγεθος του description.

 

Keywords
Φρόντισε να συμπεριλάβεις στο meta description σου όλα τα σημαντικά keywords της σελίδας σου.

Μην ξεχνάς ότι ο σκοπός σου είναι να βοηθήσεις το χρήστη να καταλάβει τι περιέχει η ιστοσελίδα σου.

Για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα του site σου να θυμάσαι ότι οι μηχανές αναζήτησης εμφανίζουν με bold τα keywords που βρίσκονται μέσα στο meta description, όταν αυτά ταιριάζουν μ’ αυτά της αναζήτησης του χρήστη.

Το κείμενο με bold τραβάει το μάτι του χρήστη, οπότε μπορείς να γράψεις το κείμενο με τέτοιο τρόπο που να ταιριάζει σε πιθανές συχνές αναζητήσεις.

 

Π.χ. για την αναζήτηση Χρυσός Οδηγός PPC, ποιο αποτέλεσμα σου τραβάει πρώτο την προσοχή;